مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 01:152023-11-18فرهنگي

وحید تاج: بزرگترین ریسک زندگی ام را نزد استاد شجریان انجام دادم


وحید تاج، در برنامه «شبی با موسیقی» به بیان یک خاطره از محمدرضا شجریان پرداخت و درباره یکی از بزرگترین ریسک های زندگیش؛ یعنی خواندن آواز ابوعطای قمرالملوک وزیری مقابل شجریان صحبت کرد.

- وحید تاج، در برنامه شبی با موسیقی به بیان یک خاطره از محمدرضا شجریان پرداخت و درباره یکی از بزرگترین ریسک های زندگیش؛ یعنی خواندن آواز ابوعطای قمرالملوک وزیری مقابل شجریان صحبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین نشست شبی با موسیقی مجله تصویری همنوا با موضوع دیدار و گفت وگو با وحید تاج (خواننده موسیقی ایرانی) برگزار شد.

در این برنامه وحید تاج در ابتدای سخنانش از آغاز علاقه اش به موسیقی و نقش خانواده در تربیت گوش فرزندان و گرایش آنها به موسیقی درست، صحبت کرد.

تاج در پاسخ به این سوال که چگونه می توان فرزندان را به موسیقی ایرانی و آواز علاقمند کرد، گفت: اگر محیط خانوادگی برای شنیدن موسیقی ایرانی مساعد باشد فرزندان نیز در این محیط به موسیقی و آواز ایرانی علاقمند می شوند.

تاج در ادامه خاطراتی از کارگاه آواز استاد محمدرضا شجریان بیان کرد و گفت: بزرگترین ریسک زندگی ام را روز امتحان نزد استاد شجریان انجام دادم.

بیست و شش ساله بودم و آن روزها چند ماهی بود روی آواز ابوعطای قمرالملوک وزیری تمرین می کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحید تاج: بزرگترین ریسک زندگی ام را نزد استاد شجریان انجام دادم

وحید تاج: بزرگترین ریسک زندگی ام را نزد استاد شجریان انجام دادم